Popis
Zcela nový naviják opět nabitý revolučními patenty Shimano, který je ztělesněním japonské dokonalosti a preciznosti Vyznačuje se neuvěřitelně hladkým chodem, lehkostí, spolehlivostí a přitom je velmi odolný a dokáže zvládat maximální zatížení Zcela unikátní je nový rotor MGL, který opět vylepšuje již tak dokonalý chod a práci navijáku Naviják je možné využít zejména k rybolovným technikám plavaná, přívlač a feeder   Naviják využívá těchto patentovaných systémů Shimano :   Hagane : Čím více toho budete od navijáku vyžadovat, tím více poznáte houževnatost Vašich úlovků Hagane je dokladem výrobních s konstrukčních schopností Shimano, které tuto značku odlišují od konkurence Technologie Hagane umožňuje navijákům zvládat dlouhodobé zatížení díky tuhosti konstrukce, přesné mechanice a aplikaci nových poznatků Trvalá odolnost, hladkost chodu a pevnost převodu ( převody Hagane ), účinný přenos výkonu ( uložení X - Ship ) a neuvěřitelně tuhé tělo ( tělo Hagane ), to jsou přednosti, které tento program přináší   Hagane Gear - vysoce odolné hnací kolo z hliníku kovaného za studena : Hnací kolo Hagane je vyrobeno technologií Shimano kování za studena, bez potřeby dodatečného obrábění Tato technologie zaručuje dlouhodobý hladký chod, pevnost, lehkost a výkon každého navijáku Ve srovnání s Hagane je tradiční technologie tlakového lití a následné obrábění převodů méně odolná, což se projeví zvláště při velkém zatížení   Hagane Body - extrémně tuhá konstrukce pro větší účinnost : Tělo Hagane je vyrobeno z vysoce pevnostního hliníku nebo hořčíkové slitiny Tím je zajištěna nejen tuhost a odolnost proti nárazu, ale také konstrukční stabilita vylučující tvarové deformace těla navijáku Výsledkem je pevná konstrukce skořepiny poskytující dokonalou oporu pohyblivým komponentům převodovky Díky tomu také naviják nabízí vyšší účinnost přenosu výkonu X - Ship : Pastorek převodu je na obou koncích uložen v S-ARB ložiscích Díky tomu nabízí superhladký chod a vysokou odolnost proti korozi a opotřebení Hnací kolo velkého průměru přenáší výkon do pastorku Výsledkem je hladký a precizní chod s velmi vysokým výkonem   X - Protect : X-Protect: Kontaktní trojitý lem válečkové volnoběžky představuje kritické místo v ochraně proti průniku vody V tomto konstrukčním řešení první hrana lemu rotační volnoběžky zabraňuje průniku vody do prostoru mezi rotorem a tělem Speciální mazivo mezi druhým a třetím lemem není jen pouhou pojistkou při těsnění v okamžiku, kdy je límec rotoru v horní poloze válečkové volnoběžky, ale také minimalizuje třecí odpor při pohybu rotoru Kromě zajištění hedvábně hladkého pohybu, který patří k charakteristickému chování navijáku (například Stella SW), X-Protect zajistí ochranu navijáku před extrémními nárazy vln a stříkající mořské vodě   Silent Drive : Nové konstrukční řešení sestavy jedenácti vnitřních komponentů v navijáku přispívá k hladkému a tichému chodu při navíjení   Micromodule II : Špičková povrchová úprava na miniaturních zubech převodovky přispívá k hladšímu chodu navijáku   G Free Body : Technologie G Free Body byla vyvinuta za účelem posunu těžiště navijáku blíže k prutu To se podařilo díky přesunu polohy oscilačního mechanismu hřídele šneku o 19 mm ze spodní části těla navijáku do horní části nad osu hřídele kličky Posunem těžiště navijáku blíže k poloze rybářovy ruky technologie G Free Body pomáhá snižovat únavu při lovu a zlepšuje komfort při nahazování   MGL Rotor : Nové konstrukční provedení rotoru (Magnumlite Rotor) přináší bezprecedentní lehký chod Tvar rotoru, který byl dříve symetrický, je nyní asymetrický Mechanismus ramena překlapěče, který byl dříve umístěn na stejné straně jako rolnička, je nyní přemístěn na protější stranu rotoru Tato změna výrazně zlepšuje vyvážení rotoru a v kombinaci s lehkou rolničkou, titanovým ramenem překlapěče a optimálně zvolenou tloušťkou stěny rotoru dochází ke 14% úspoře momentu setrvačnosti Tím se dosahuje zvýšení citlivosti navijáku do dříve nemyslitelných hodnot   Long Stroke Spool : Cívka s dlouhým zdvihem má ve srovnání s běžnými konstrukcemi navijáků delší zdvih Tato delší specifikace zdvihu vede k delším a hladším náhozům   AR - C Spool : Nová konstrukce cívky s okrajem cívky ve tvaru V umožňuje odmotávání vlasce z navijáku v menších smyčkách, což se projevuje v mnohem delších a přesnějších náhozech Cívka AR-C minimalizuje nebezpečí zamotání vlasce Aero Wrap II : Snížením vnitřního tření se podařilo posunout systémy navíjení vlasce téměř k dokonalosti a zvýšené efektivitě Těsné paralelní náviny v kombinaci se dvěmi rychlostmi oscilace umožňují hladší a delší náhozy   CI4+ : CI4+ je vylepšenou verzí původního materiálu CI4 Tento vysoce technologicky náročný materiál je 2,5krát tužší než CI4 Je využit v konstrukci mnoha špičkových navijáků Shimano, protože je lehčí Užitím CI4+ ve výrobě těla a rotoru se výrazně zlepšuje účinnost navijáku a roste tuhost konstrukce

Parametry

Šířka patky navijáku 14,5 mm
Délka patky navijáku 62 mm
Šířka navijáku transportní 70 mm
Výška navijáku transportní 115 mm
Délka navijáku transportní 115 mm
Maximální nastavení brzdy 9,0 kg
Tělo navijáku CI4+
Typ kličky jednoduchá kovová šroubovací
Průměr cívky 47 mm
Vnitřní výška cívky 18,5 mm
Kapacita cívky 0,25 mm / 210 m
Náhradní cívka ne
Cívka CF aluminiová
Typ brzdy multi disková
Brzda přední
Návin na jedno otočení kličky 89 cm
Hmotnost 180 g
Převod 6,0 : 1
Systém pokládky vlasce Aerowrap II
Typ ložiska v rolně shielded A-RB
Typ ložisek shielded A-RB
Počet válečkových ložisek 1
Počet kuličkových ložisek 7

Výrobce Shimano®

EAN: 0022255239455